Benvolgudes famílies,
Per tal de mantenir el servei d’atenció a l’alumnat durant el període de tancament del centre, el professorat utilitzarà els mitjans digitals dels quals disposem habitualment (moodle, classroom, correu electrònic, etc.) perquè l’alumnat pugui continuar les seves activitats didàctiques, malgrat les circumstàncies. Atès que tot l’alumnat del centre té un usuari de correu corporatiu @ieselsui.cat, el professorat a partir del dilluns 16 de març enviarà un correu al seu alumnat per informar-los sobre el sistema que utilitzarà per comunicar-los les tasques que han de realitzar.Us demanem, doncs, que ho feu saber als vostres fills i filles per tal que estiguin atents a rebre les comunicacions del professorat.
Així mateix, si ho considereu convenient, les famílies podeu utilizar el correu electrònic per comunicar-vos amb el professorat, els tutors i coordinadors. També, per a qualsevol gestió administrativa o consulta general, us podeu adreçar al correu secretariaelsui@gmail.com Per últim, si teniu qualsevol comunicació urgent que volgueu adreçar a l’equip directiu, ho podeu fer a través del correu ieselsui@ieselsui.cat
Atentament,La Direcció de l’Institut El Sui